Amennyiben folyamatban lévő megrendelésedet szeretnéd lemondani, kérjük, haladéktalanul vedd fel fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!
Ha megrendelésed követően már megkaptad “Rendelésed szállítás alatt” tárgyú rendszerüzenetünket, ill. a GLS Hungary futárszolgálat is értesített a kiszállításról, úgy csomagod már sajnos nem tudjuk visszahívni, mert ebben az esetben már a futárnál van kézbesítésre.
Vásárlói Tájékoztató
Kiszállítás
Megrendelésed kiszállítását a GLS Hungary csomagküldő szolgálat végzi, a házhoz szállítás díja 1490 Ft, míg a Csomagpontra történő szállítás díja 1190 Ft.
Megrendelésed feldolgozását aznap, de legkésőbb másnap reggel megkezdjük és átadjuk a GLS futárszolgálatnak, így a szállítási idő legfeljebb 1-2 munkanap, de többnyire 24 órán belül megérkezik.
A csomagok kézbesítése munkanapokon 8:00-17:00 óra között történik (hétvégén és munkaszüneti napokon nincs kiszállítás).
A kiszállítás részleteiről itt olvashatsz bővebben.
Üzlet és Átvételi Pont
Amennyiben megrendelésedet személyesen szeretnéd átvenni, megspórolva a szállítási díjat, a megrendelés során válaszd az „Átvétel az üzletben” opciót. Az átvétel idejét SMS-ben küldjük, akár már a rendelés napján! 🙂
Címünk:
1132 Budapest, XIII. kerület Visegrádi utca 19.
(Pincehelyiség, az utcafrontról egy szürke fémajtón keresztül jutsz le.)
Nyitvatartás:
Hétfő-Csütörtök: 10:00 – 18:00
Péntek: 10:00 – 19:00
Üzletünkről és átvételi pontunk részleteiről itt olvashatsz bővebben.
Elérhetőségeink
Megrendelésekkel, termék információval, kiszállítással, garanciális ügyintézéssel… etc. kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésedre:
Személyesen: 1132 Budapest, XIII. kerület Visegrádi utca 19.
Telefon: +36 20 481 1386 (H-P: 10:00-17:00)
Email: ugyfelszolgalat@hellowatch.hu
Viszonteladói kérdésekkel kapcsolatban itt kapsz bővebb információt.
Termékek elérhetősége
Webshopunkban található termékekről az adott termék oldalon mindig valós készletinformációkat találsz: ami rendelhető, az készleten van, így ezeket a termékeket 1-2 munkanapon belül kiszállítjuk, átveheted.
Amennyiben olyan termék iránt érdeklődsz, amely az adott pillanatban nincs készleten, érdemes feliratkoznod a termék oldalon található email értesítésre, így azonnal értesülhetsz a termék újra elérhetőségéről!
Rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezd a kosárba. Kattints a termék képére, vagy elnevezésére és a megjelenő termék adatlapon kattints a „Kosárba” gombra.
2. Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, kattints a megvásárolni kívánt termék képére vagy elnevezésére és kattints a „Kosárba” gombra. A termék adatlapon lévő, jobbra és balra mutató nyilakkal is navigálhatsz a termékek között.
3. A kosár tartalmát a webshop fejléce fölött jobb oldalon található bevásárló táska ikonra kattintva érheted el.
4. A “Kosár” gomb megnyomásával eljuthatsz a kosár oldalra (ahol módosíthatod rendelésed részleteit), majd a “Pénztár” gomb megnyomásával a pénztár oldalra (ahol rögzítheted megrendelésed).
5. A “Pénztár” oldalon add meg számlázási és szállítási adataidat, majd válaszd a fizetési- és szállítási módokat. Ezután az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után nyomd meg a “Megrendelés” gombot.
Fizetési módok
Rendelésed leadásakor 4 fizetési opció közül választhatsz:
Utánvétel:
A fizetés átvételkor történik, közvetlenül a futárnak/boltban fizeted ki megrendelt összegeket készpénzben vagy bankkártyával. A kiszállítás és a kézbesítés részleteiről a Szállítás menüpontban olvashatsz. Házhoz szállítás esetén az utánvétes fizetési mód 300 Forint kezelési költséget von maga után.
Közvetlen banki átutalás:
A fizetés közvetlenül a bankszámlánkra történik. Megrendelésedet visszaigazoló rendszerüzenetben küldjük az utalás részleteid is, így a rendelésazonosítót is, amit a közlemény rovatban kell feltüntetned, hogy azonosítani tudjuk az utalást. A kiszállítást akkor indítjuk meg, amint a bankszámlánkra jóváíródott a megrendelés összege.
Bankkártyás fizetés:
Biztonságos bankkártyás fizetési megoldásunkat a K&H Bank fizetési rendszere nyújtja Vásárlóinknak. A bankkártyás fizetésről bővebben itt tudsz tájékozódni.
PayPal:
A Paypal rendszeren keresztül kétféle módon is fizethetsz: dombornyomott bankkártyával vagy PayPal azonosítóval.
A fizetési módok részleteiről itt olvashatsz bővebben.
Rendelés lemondása
Garanciális Ügyintézés
Meghibásodás vagy egyéb anomália esetén kérjük, vedd fel fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken, munkatársaink segítenek megoldást találni.
Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szerződési Feltételekről itt olvashatsz bővebben.
Adatvédelmi Tájékoztató
Az Adatvédelmi Tájékoztatónkról itt olvashatsz bővebben.
GYIK
Kérjük, mielőtt felveszed a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, olvasd végig a Gyakran Ismételt Kérdések listáját, hátha választ kapsz kérdésére.
Rendelés állapotának lekérdezése
Webshopunk felhasználói fiókján keresztül nyomon követheted aktuális rendelésednek állapotát, illetve áttekintheted korábbi rendeléseid is. A lista megtekintéséhez kérjük, hogy lépjen be korábbi vásárlásai során megadott email címmel és jelszóval vagy gyors lekérdezésként használd a Rendelés nyomonkövetése menüpontot!
Impresszum
Hello Watch Webshop
Cím: 1132 Budapest, XIII. kerület Visegrádi utca 19.
Email: info@hellowatch.hu
Tel.: +36 20 481 1386
HelloWatch.hu üzemeltetője:
HelloMe Trade Kft.
2161 Csomád, Kossuth Lajos út 79.
Adószám: 32508466-2-13
Cégjegyzékszám: 13 09 232834
Cégnyilvántartásba vevő cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: 10300002-13764644-00034907
IBAN: HU46 10300002-13764644-00034907
Számlavezető Bank: MBH Bank
E-mail cím: hellometradekft@gmail.com
Tel: +36 20 481 1386
Tárhelyszolgáltató:
Habana Online Marketing Kft.
Címe: 1116 Budapest, Sáfrány u. 54. I./11.
Tel.: +36 70 904 5353
Email: support@habana.hu
Web: www.netdekor.eu